یکم مهربون تر...........
نوشته شده توسط : مريم

سلام دوستان همیشه بهارم !!!!!!!!

خوبید ؟؟؟؟ خوشید؟؟؟؟

چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب  تولد امام رضا رو پیشا پیش به همه ی نازنین ها تبریک میگم

(یادتون باشه من اولین نفر بودم ها)

خوب مهر داره قدم قدم میره و آبان داره آهسته آهسته میاد

آبان ماهه قشنگیه و آخرای مهر هم همین طور چون این روز ها روز تولد عزیز ترین کسانیه که دارمشون

خوب بگذریم

دوست دارم امروز یکم از قشنگیه دنیا بگیم و به زندگی بخندیم

به قول شکسپیر :          

مهم نیست که چند بهار در کنار هم زندگی کنیم ،


 مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است.


 در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت : کاش فقط چند لحظه بیشتر

 فرصت داشتیم تا خوب به هم نگاه کنیم.......

من یاد گرفتم خوب نگاه کنم به خاطر همینه از حرف یا برخورد های نه چندان خوبه

اون هایی که دوستشون دارم , قبولشون دارم  دلگیر نمیشم چون میدونم

 از ته دلشون این حرفو نزدن یا از قصد این کارو انجام ندادن ......

هر وقت هرکجا کسی کاری انجام داد یا جمله ای از روی عصبانیت بهتون زد

 یا برخورد خیلی ناراحت کننده ای باهاتون داشت متقابلاً جواب ندین

بلکه فقط سکوت کنید و با خودتون فکر کنید از ته دلش این کارو نکرده بلکه فقط همون لحظه  

مطمئن باشید با این حرکته شما فرد به فکر فرو میره و به کار و برخورد زشته خودش فکر میکنه

و در آخر یا از رفتار زشتش عذر خواهی میکنه یا اگه خیلی مغرور باشه دیگه تکرارش نمیکنه

اما اگر هم خجالتی باشه سعی میکنه جبران کنه

 

 

یه نکته یه یکم زندگی قشنگ تر........

یاعلی

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 340
|
تعداد امتیازدهندگان : 101
|
مجموع امتیاز : 101
تاریخ انتشار : 21 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تبسم در تاریخ : 1389/7/27/2 - - گفته است :
سلام عالي بود دوسسسسسست دارم

/weblog/file/img/m.jpg
navid در تاریخ : 1389/7/22/4 - - گفته است :
salam VAghan khosham omad be manam sar bezan


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: