دنياي آدم بزرگاي بد.....
نوشته شده توسط : مريم

خوب اول سلام

بعد به همه براي شروع مهر باز شدن مدرسه ها ، دانشگاه ها ،دبيرستاني ها ،كنكوري ها

و.....كلا به همتون تبريك ميگم بعدم به خودم

 من كه خيلي دلم براي مدرسه تنگ شده مخصوصا الان كه دارم ميرم دبيرستان 

احساس بزرگ بودن  ميكنم (خوب ديگه جوونيم و جووني هم همين لوس بازي  و كار

هاي عجيب كردن حرف هاي عجيب زدن  و عداي بزرگارو در آوردنه ديگه البته يكم نه زياد)

اما از بزرگ شدن يكم ميترسم فقط يكم هم نه........

ميدونيد بچه ها چرا پاكَن چون با خدا بيشتر حرف ميزنن بيشتر قرار ميذارن ميخندن بازي

ميكنن و خدا رو دوست دارن و به دوست داشتنشون وفا ميكنن اصلا نميدونن گناه چيه بدي

چيه داد زدن قهر كردن و حتي دعوا كردن چيه اما بزرگ ترا  بيشترشون فقط وقتي ناراحتن

خدا رو ميبينن با خدا كار دارن و التماس خدا ميكنن عصبانيتشون بيشتر از لبخنداشونه

با خدا كمتر حرف ميزنن

كمتر ميخندن

كمتر كار جالب و عجيب ميكنن

زود داد ميزنن و با هم دعوا ميكنن زود گريه ميكنن و با هم قهر

كمتر به هم ابراز علاقه ميكنن و حتي كمتر عاشق ميشن

تنفر ،كينه ،جدايي ،تنهايي اينا چيه اينا چيه كه امروز همه دارَنِش چرا؟؟؟؟؟

بگو خدايا بگو تا بزرگ نشدم بهم بگو تا هيچ وقت نخواهم كه داشته باشم

تا هيچ وقت مثل بيشتر آدمك هات بد نشم

اصلا چرا

كمتر زندگي ميكنن فكر ميكنم گاهي آدم بزرگا يادشون ميره به خاطر كار زندگي ميكنن يا به خاطر زندگي كار

به خاطر كار دعوا ميكنن داد ميزنن جدا ميشن نفرت پيدا ميكنن و رابطه هاي دوستانشون كم كم بي رنگ ميشه

نميخندن چون خودشون براي خودشون دغدغه اي ندارن

من نميخوام بزرگ شدم يادم بره وقتي يكم كوچيك تر بودم با خدا هرشب حرف ميزدم ستاره هاشو توي آسمونش براش مي چيندم

 بهش ميگفتم چقدر دوسش دارم و خدا رو هر شب در آغوش ميگرفتم

چرا چرا آدم بزرگا  اينقدر زود فراموش ميكنن  يه روزي يه جايي يه وقتي بچه بودن پاك بودن خوب بودن اما حالا

آهاي ي ي ي  آدم بزرگا گوش كنيد بشنويد

خدا دوستتو ن داره چون مثل شما ها  بد نيست مثل خيلي هاتون بي معرفت نيست چون با

مَرامه چون نفرت و كينه از هيچ كس نداره چون مثل شما ها بد نيست

 خدا نقاشيتون كرد تا بهتون بگه باهم باشين

 دوست باشين ، بخندين

دستاي همو بيشتر از قبل بفشاريد و به هم بگيد چقدر بدون هم تنهاييد

امروز دلم بيشتر براي مامانم تنگ شده

امروز دلم ميخواد بهتر باشم  بهتر با معرفت تر

خدا جون

نامردي يعني چي؟

اينو از بزرگا شنيدم

بَده؟

اگه بده من دوسش ندارم

من نامرد نيستم من مرد هم نيستم من

نقاشيه قشنگ خدام نمي خوام مثل خيليا زشت شم من ميخوام يكم زيبا تر هم بشم

پس چرا زيبا نباشيم

چرا بايد بيشتر خاكستري باشيم تا سفيد

يادمون باشه اگه خدا هم ميخواست مثل ما بِشه چقدر بد ميشد

پس چرا ما يكم مثل خدا نباشيم ........

خدايا من ميخوام مثل تو خوب باشم نه به اندازه ي تو اما كمي شبيه تو

هنوز هم ميشه خوب بود

يكم بيشتر بخنديد يكم بيشتر دوست داشته باشيد و يكم بيشتر كار هاي عجيب و جالب و حتي

كودكانه بكنيد گاهي با خدا مثل بچه ها حرف بزنيد.

دوستتون دارم دوستان خدا دوستم

از من تا خدا فاصله اي نيست بين كلمات

از من تا خدا فاصله اي نيست بين زمين و آسمان

اما

از من تا خدا فاصله زياده از اينجايي كه ايستادم و دارم براش دست تكون ميدم

از من تا خدا فاصله زياده بين آدمك هايي كه فراموشش كردن خدا رو

اما من ميخوام يه نردبون بسازم از حياط خونمون تا آسمونت

 هرشب بيام اون بالا باهات حرف بزنم در آغوش بگيرمت باهات بخندم روي ابرا غلط بزنم  و بهت بگم هيچ وقت آدمك ها تو تنها نذار همشون خوبن اما بلد نيستن خوبي كنن

همشون مهربونن اما نميدونن چطوري بايد خوبي كنن

يادشون بده ......

شب بخير

من ميرم بخوابم يه ستاره ديگه ميبرم تا مثل ستاره هاي قبلي بزارم توي دنياي تاريكمون تا يكم

فقط يكم ديگه  به همه بگم

من خدايي دارم كه همين نزديكي است

 نردبانش كمي آنسوتر....

يا علي

 نظر يادتون نره دوستاي گلم





:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 164
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عليرضا در تاریخ : 1389/7/9/5 - - گفته است :
سلام خسته نباشيد واقعا وب قشنگي داري موفق باشي من از جنوب سلام گرم بهت ميرسونم

/weblog/file/img/m.jpg
گورآباد در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام

هفته نامه گورآباد منتشر شد خوشهال میشم سر بزنید...

فعلا..

/weblog/file/img/m.jpg
جواد (رفیق باز) در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
سلام وبهخیلی باحالی داری
به ما هم سر بزن
تقاصای تبادله لینک دارم
من شما رو لینک کردم
بای

/weblog/file/img/m.jpg
Mehran در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
salam maryam jan.
poste zibaei gozashti.be manam sar bezan

/weblog/file/img/m.jpg
بهار در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :
سلام مریم جان
خواهرت وبلاگت رو بهم معرفی کرده.و من باید یه تشکر حسابی ازش بکنم.
خوب مینویسی عزیز.
موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
saye در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :
سلام گلم!
خوبي؟ خسته نباشي!

بلاگت خييييييييييييييييييييلي توپه!افرين خدايي خشنگ مينويسي!
موفق باشي!
به منم اگه خواستي يه سري بزن!
فعلا
bye

/weblog/file/img/m.jpg
آرزو در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
سلام!

خوبي مريم جووون؟

در مورد قالب ...قالب من توي لوكس هست!

و در مورد وبت...خيلي عالي و خوشگله خسته نباشي!

در مورد تبادل لينك لينك شدي

/weblog/file/img/m.jpg
آرزو در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
سلام!
خوبي مريم جووون؟
در مورد قالب ...قالب من توي لوكس هست!
و در مورد وبت...خيلي عالي و خوشگله خسته نباشي!
در مورد تبادل لينك لينك شدي

/weblog/file/img/m.jpg
سحربلا در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
سلام عزیز
ای بابا می دونی که سرکارم و درگیری دارم
ولی چشم میام من همیشه مطلباتو می خونم
ولی یادم میره نظر بزارم بازم شرمنده

/weblog/file/img/m.jpg
Milad در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
سلام،امیدوارم که توهم خوب باشی
اگه بخوام به یه گل آب بدم همون موقع آبمون قطع میشه،اگه بخوام نور بدم همون موقع هوا ابری میشه
حالا اگه بخندم فردا باید گریه کنم
ولی حالا که تو میگی بخند یه لبخند میزنم تا فردا یه قطره اشک بریزم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: