ويژه برنامه اي كه من براي ماه رمضان ماه خدا براتون دارم....
نوشته شده توسط : مريم

به نام امید امیدواران

کاش زبانم گویای حرف دلم بود و کاش قلمم گویای هدفم بود!

کاش پاکی مریم در وجودم تبلوری داشت

و کاش صبر یعقوب مکمل اعمالم میشد

و کاش استقامت سمیه سرمشق مبارزه ام بود

و کاش امانتداری محمد-ص الگویی برای نگهداری رازهایم بود

و کاش بازوان ستبر علی-ع قوت بازوانم میشد تا به فرق هر ظالم بکوبم

و کاش همه این کاش ها برداشته میشد و همه در وجودم به حقیقت میپیوست!

پس خداوندا!

کمکم کن که همه این خواست ها را به هست ها تبدیل نمایم!

خدایا کمکم کن که یک دوست تنها برایم از جنبه دوست داشتن نباشد بلکه

اعمال و رفتارش در من اثری داشته باشد!

خداوندا!

کمکم کن بتوانم یاوری در اعمال"ذاکری در افکار و حامی ای در مشکلات

برای دوستم باشم!

خدایا کمکم کن باطن اعمالم و افکارم با ظاهر آنها یکی باشد تا جز گروه

منافقان قرار نگیرم!

خداوندا!

کمکم کن بتوانم تا آخرین لحظه زندگی ام فردی باشم که نبودم مساوی بودنم

نباشد و در نبودم اثری را داشته باشم که میتوانسته ام در بودنم داشته باش!

سلام دوباره سلام

 و فرارسيدن ماه مبارك رمضان بر عاشقان اهل بيت و خدا مبارك و تبريك.

خوب من براي ماه رمضان يا ماه خدا مي خوام هر روز يك حديث علاوه بر پست هاي ديگه در مورد ماه رمضان براتون بزارم

 عنوانش هم     (   پيام هاي رمضان   )  است

 اميد وارم لذت ببريد و نظر يادتون نره

يا علي





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: