ببخشيد
نوشته شده توسط : مريم

سلام به همه ي دوستانم ببخشيد آپديت امروز كمي دير شد راستش رفته بودم اردو و جاي همه ي تان را خالي كردم و خوب براي فردا كه روز تولد آقامون است براتون برنامه ي جالبي دارم مطالبي جالب تر از قبل و سوپرايز كننده تر از هميشه ميدونم زياد اونجور كه من از وبلاگم تعريف ميكنم عالي نيست اما خوب ديگه اگه عالي نيست به جاش توپه

و در آخر

بايد بگم كه واقعا انتظار سخته سخت

هميشه پشت پرده هاي سياه سفيدي پنهان است

هميشه پشت دستهاي كبود و خسته عشقي نهفته است

آقا جون جدي ميگم ميخوام بگم خسته شدم نه از نيومدنت نه از تنهايي از بي كسي دلم برات تنگ شده آقا جون مهدي جان بيا فردا همه چشم براهيم همه نگاهمون به اون بالاست منتظريم پس نااميدمون نكن

خواهش ميكنم احساس ميكنم تو همين نزديكيايي اما نمي تونم بفهمم دقيقا كجا

بيا مهدي جان جانم به قربانت فردا همه ي عاشقات بيشتر از هميشه منتظرن

بيا................

منتظريم يوسف زهرا

 

 





:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 4 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: