تنها نيستي هرگز........
نوشته شده توسط : مريم

تنهايي......

چقدر در مورد تنهايي ميدونيد چقدر در موردش ميدونيد

تنهايي معني هاي زيادي ميتونه داشته باشه

گاهي براي تفكر

گاهي براي ناراحتي

گاهي غم هامون

گاهي مشكلات

گاهي خالي بودن پشتمون

گاهي هم بي كسي

تنهايي مشكل بزرگيه كه امروز داره تمام دنيا رو غرق خودش ميكنه

داره تمام آدم هاي اطرافشو تنها ميسازه

اما يادتون باشه فقط يك نفر هست كه تنهاست فقط يك نفر

كه اونم خداست

خدا

پس يادت باشه اگه يه روزي تنها شدي به ياد بيار كسي كنارت نشسته روي شونه هات دست گذاشته و بهت ميگه اشتباه نكن تو تنها نيستي

پس بلند شو و به راهت ادامه بده برو برو تا برسي

ولي به يك شرط برو، به شرطي برو كه بفهمي واقعا براي چي داري ميري براي چي اين راه رو با اين قدم ها و اين

كفش ها و اين انرژي و اين روحيه ميري دنبال چي ميگردي چي ميخواي بكاري چي ميخواي برداري چي ميخواي

به يادگار زير خاك پنهان كني

ميخواي چي بشي چي هستي براي چي ساخته شدي و و و و و اونقدر هست كه اگه بخوام بگم ميزاري و ميري اما

نميگم تا خودت واقعا بفهمي و درك كني

ولي يادت باشه سرنوشتت اون چيزيه كه خودت ميسازي آخر ميرسي به اون چيزي كه خدا ميدونه و آيندته اما راه

مهمه اينو يادت نره

اما خدايي در اين نزديكي است كه بيشتر از هركسي مي داند تو كيستي براي چي اومدي و چه رد پايي بر زمين بر

جاي ميگذاري.......

 

 

يا علي

نظر يادتون نره

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 839
|
امتیاز مطلب : 141
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : 26 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مرد تنها در تاریخ : 1389/6/29/1 - - گفته است :
دوباره سلام اومدم اين نظر رو بدم به چنجهت
1_يه وقت فكر نكني كم مي آرم اگه تا فردا صبحم نظر بدي من عقب نمي افتم
2-اين پستت رو كه پيشنهاد داده بودي خوندم
3-درست تنهام ولي خودم خدايي دارم ولي ميدوني آدم يه وقتايي احساس تنهايي ميكنه
منم الان احساس تنهايي و بي كسي ميكنم ديگه
تا نظر بعدي فعلا خدا حافظ(آخه معلوم نيست شايد يه دقيقه ديگه دباره نظر دادم)

/weblog/file/img/m.jpg
عاطفه در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
من عاشق نوشته هايي هم كه از اون نقطه از قلب بيرون مياد كه خدا دقيقا اونجا ايستاده و نشته هاي تو از همون جنس بود

/weblog/file/img/m.jpg
باران عشق در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
روز اول كه دل من به تمنای تو پر زد
چون كبوتر لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی
من نه گسستم نه رمیدم
باز گفتم كه تو صیادی و من آهوی دشتم
تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندارم
سفر از پیش تو هرگز نتوانم,نتوانم...

/weblog/file/img/m.jpg
باران عشق در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
سلام عزيزم
ممنون از نظرتون بازمبهم سر بزن خوشحال ميشم منتظرمااااااااااااااااا

/weblog/file/img/m.jpg
امیرحسین در تاریخ : 1389/6/26/5 - - گفته است :
مرسی منو لینک کردی مطالب وبلاگت واقعا قشنگه.به وبلاگ من دوباره سر بزن . در ضمن این آدرس سایت منه حتما سر بزن.http://amirhoseintahmirpour.vcp.ir/توش همه چیز دارم.بای.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: