پنج وارونه و كودك و خدا
نوشته شده توسط : مريم

پنج وارونه چه معنا دارد !؟

خواهر کوچک از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم پسر همسایه

پنج وارونه به مینو میداد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعد ها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد..

 

هر کس به هر طریق...

و عشق تنها بهانه برای بودن،برای حتی زنده بودن...

یادت هست خدای من؟؟؟...

یادت هست...

من که یادم رفته بود تورا نمیدانم و امروز...

یادت هست گدای بی حیای خانه ات را عزیز دل؟

خدایا،من کسی را جز تو فریادرس دل نمیبینم...

الهی ،محبوبه من ،معشوق من، من تنها تو را میخوانم و از تو یاری میخواهم...

یا حکیم...

یا الرحمن...

یا الرحیم...

یا ...

یا سابغ النعم...

خدایا

شرط آدم بودن کجا ومن کجا...

دلم گرفته خدا...

دلم برای تنهاییهایم تنگ شده ...

برای با تو بودن...

بین این آدمها و این دنیای شلوغ....

خدایا دلم برایت تنگ شده...

یاریم کن که جز تو فریادرسی نیست..

مردمان ....

یادمان باشد از خدا زندگی بخواهیم ،دلیلی برای زیستن...

یادمان باشد از خدا عشق بخواهیم،دلیلی برای زیستن،عشق بخواهیم، برای عاشقانه زیستن...

یادمان باشد از خدا،خدا بخواهیم....

دلیلی برای همیشه زیستن ،دلیلی برای عاشقانه زیستن.

 





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: