براي همه مخصوصا........
نوشته شده توسط : مريم

سلام خدا جون

ميدونيد دلم تو اين روز ها برات خيلي تنگ شده

دلم براي سكوت

دلم براي گريه هاي بي صدام تنگ شده

نمي دونم شايد چون خيلي ازت دورم اين فكر رو ميكنم اين احساس رو دارم

نمي دونم اما اين روز ها خيلي حالم خوب نيست خيلي خوب نيست

احساس تنهايي ديوونم كرده

احساس بي كس بودن

اين كه هيچ كس نيست كه بهش بگم دلم چقدر پره چقدر قلبم احساس سنگيني ميكنه از بس حرفامو نگه داشتم

خدايا اين روز ها فكر ميكنم پله هاي نردبونم سمت تو محكم شده اما ميدوني خجالت ميكشم

شرم ميكنم وقتي ميبينم مني كه اين قدر بدم و تويي كه اينقدر دستو دل بازي كه هنوز دسته كمكتو برام دراز كردي

اما خدا جونم

علي جانم

آقاي من سرورمن

تنهايي مشكل نيست چون تو هستي اما درده بزرگيه ميدوني دلم براي آسمونت يكم تنگ شده

راستش روز ها وقتي اذان ظهر ميشه ميرم رو پشته بوم

ميشينم به تو و آسمونتو قشنگياي دنيات نگاه مي كنم به فاصلم با تو به زمين به آسمون يا خدا دوست دارم به

 خاطر همه چي خوبي ها و مشكلات  تنهايي ها و عشقت . نمي دونم راستش اصلا حالم دسته خودم نيست

نمي فهمم چي مينويسم اما اينو ميدونم به خاطر دلم مينويسم

اما باز هم تنهايي دردش به چشم نميايد وقتي...............

 خدايي هست وقتي آقايي هست..

وقتي ياري داري كه منتظره صداتو بشنوه

وقتي كساني رو داري كه از ناراحتيت ناراحت و از خوشحاليت خوشحال بشن وقتي مي خواي به همين زوديها

عزيز ترين كسي رو كه داري  ببيني ديگه هيچي به چشم نمياد

اين شب ها براي ما هم دعا كنيد

براي اونايي كه امتحان دارن

كه برگه هاشونو به نامردي تصيح نكنن ( نامردا )

خدايا هممونو يكم به خودت نزديك تر كن

طعم عشق را به يادمان بياور

  و فاصله هارا به چشممان

  خدا  چقدر بزرگي و  چقدر مهربون

دوست دارم

آمين

يا علي

 

 





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 9 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: