ماه عشق ماه نزديكي به معبود است بياييد....
نوشته شده توسط : مريم

ياران صميمي سلام

در اين ماه عشق اجازه دهيد گفت و گويي عاشقانه با خالق خود داشته باشيم

من خدايي دارم كه در اين نزديكي است

مهربان ،

خوب،

قشنگ،

چهره اش نوراني است

گاه گاهي سخن مي گويد با دل كوچك من

ساده تر از سخن ساده ي من

او مرا مي فهمد

او مرا ميخواند

نام او ذكر من است

در غم و در شادي

چون به غم مينگرم

آن زمان رقص كنان ميخندم كه خدا يار من است كه خدا يار بي كسي هاي من است

كه خدا در همه جا با همه كس ياد من است

او خدايي ست

كه مرا مي خواهد

و

عاشقانه مي خواند

با اينكه مي داند بدم بدترينم   اما مي داند جز او كسي ندارم

مرحمي براي زخم هايم ندارم

                                  

                                           خدايا دوستت دارم

                                              

                عاشقانه ستايش ميكنمت





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 4 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: