بهشت و دل تنگ من.....
نوشته شده توسط : مريم

دلم برای بهشت تنگ  شده بود

                                                                          آخر من مال آنجا بوده ام                 

گفتم نه اینطور نمی شود

                                                                                مهرورزی کردم به همه چیزو همه کس

بی انتظار پاسخ

                                                 همینجا خود را در بهشت یافتم

مدتی گذشت

                                                                         بهشت را در خود مشعوف دیدم

بهشت در من بود نه من در بهشت

                                                                   و

 بهشت از در من بودن لذت می برد

مدتی گذشت

                                                 اکنون بهشت در نگاه من جاریست

و در حریم مهرورزی با نگاهم آن را به همه چیز و همه کس هدیه می کنم

                      حتی اگر شده باشد برای یک لحظه

آری..........





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 2 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: