عشق من و تو سهمي هم براي خدا
نوشته شده توسط : مريم

" عشق من و تو "

عشق لیلی و مجنون ...

عشق شیرین و فرهاد ...

عشق بیژن و منیژه ....

عشق من و تو ...

آره عزيزم ...

برات شدم مثه مجنون ...

مثه شيرين ...

مثه بيژن ...

ميدونم برات خيلي كمم ...

ميدونم لياقتت بيشتر از منه ...

ولي ...                       

به خداي عاشقا قسم ...

تويي همه هستي من ...

تويي دليل زنده بودنم ...

تويي دليل نفس كشيدنم ...

ميخوام عشقتو تو كوچه ها جار بزنم ...

ميخوام بگم چقد دوست دارم ...

ميخوام بگم عاشقتم ...

تو هم بگو ...

بگو كه ...

بگو كه دوسم داري ...

بگو كه ....

بگو كه عشقه من و تو مقدســــــــــــــــــــــــه 

نه مستي ... نه هوسه ...

بگو تو هم دوسم داري ...

 





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 126
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: